Subject: Ebaõigetest isikuandmetest teatamise kohustus
From: "Rahvastikuregistri klienditugi" <[email-masked]>
To: "SMIT_xtee" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 10:48:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea rahvastikuregistri andmesaaja

Tuletame teile meelde, et rahvastikuregistri andmesaaja on vastavalt
rahvastikuregistri seaduse § 56 lõike 2 sätestatule kohustatud
viivitamatult teatama volitatud töötlejale ebaõigetest andmetest.

Rahvastikuregistri andmete töötlemise käigus avastatud ebaõigetest
andmetest palume teil teavitada SMIT-i rahvastikuregistri kliendituge
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lisaks palume pöörduda SMIT-i poole ka juhtudel, kui teil tekib
põhjendatud kahtlus rahvastikuregistri andmete õigsuses.

Tänades

Rahvastikuregistri klienditugi

e-kiri:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veebileht:  <https://smit.ee/> https://smit.ee/

telefon: 612 4444

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2008/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>  <https://issuu.com/smit2008>